Összes hír 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007
© VDSzSz Szolidaritás - www.vdszsz.hu/page/13/artID/6633/html/a-kollegak-szerint-j.html

A kollégák szerint jelentősen visszaesett az Utasellátó teljesítménye, mielőbbi vizsgálatot kezdeményezett a VDSzSz Szolidaritás alapszervezete!


Levélben fordult Csépke Andráshoz, a MÁV-Start Zrt. vezérigazgatójához Csatay Krisztián, a VDSzSz Szolidaritás Utasellátó Alapszervezet vezető ügyvivője és Melicher György vezető ügyvivő-helyettes. Ebben drámai állapotokról tájékoztatták, egyúttal az Utasellátó 2012-2017. közötti éves bevételeinek, járat-elmaradásainak mielőbbi megvizsgálására kérték.

Tisztelt Csépke András Vezérigazgató Úr!

Azért fordulunk ismét Önhöz, mert nincs más lehetőségünk, illete Janicsák József központvezető úr is ezt tanácsolta a legutóbbi HÉT-ülésen nekünk.
Jelenleg igyekszünk a Helyi Függelék problémáját rendezni, ami addig a pillanatig működőképes, amíg a Schwartz István vezérigazgató-helyettes úr és Ráczné Bodnár Adrienn humánerőforrás igazgató asszony is jelen vannak a tárgyaláson.
Sajnos, a szakmai tudás és a konstruktivitás oly fokú hiányosságairól tesz minden alkalommal tanúbizonyságot a központvezető úr, hogy nem tudjuk, sírjunk vagy nevessünk - viszont tárgyalni, megegyezni (minden igyekezetünk ellenére) vele így nem tudunk.
Például elismeri, hogy lejárt szavatosságú árut akart felrakatni a vonatra, mert nem tudta, hogy amin az óra is meg van határozna, az nem éfélig jó. Viszont a NÉBIH-et nem fogja érdekelni, hogy nincs tisztában a szabályokkal, illetve az utasokat sem, ha ételmérgezést kapnak, hiszen ezek nem pusztán tájékoztató jellegű adatok, hanem szigorúan betartandó időpontok! 
A kopasznak hajmeresztő amikor azt magyarázza, hogy a szakácsok folyamatosan főzték volna a húst másnapig, és akkor az felhasználható lett volna.

Kérdés, hogy volt-e a kínálatban marhapörkölt-főzelék?

Szinte kész szerencse, hogy ez az áru előbb megromlott a raktárban, mint ahogy a vonatra felkerülhetett volna egy szabotáló hűtő jóvoltából, amit aztán a központvezető úr szerint felesleges is vizsgálni, ezért erre nem is került sor.

Természetesen az egyhuzamban 8 szolgálatot teljesítő kolléganő hibázását, és a ki nem vezetett, de a vonatra kiadott 100 db 5 grammos cukor esetén azonnal vizsgálni kell. Igaz, ennek teljes ára a raktárvezető szerint 240 forint, és "csak papíron" tűnt el, illetve nem rúg százezrekre sem a veszteség, mint a romlott hús, tejföl, zöldség, stb. esetén, ami mellesleg nem is lett volna tárolható a raktárban. Érdekes az is, hogy a bűzlő húsról tud [a] vezetés már 2017.06.24-én kora reggel, de még délben is a raktárban rohad minden, és a 25-én kiadott szállítólevélen szerepel a 24-i büdös hús is.

Komolyra fordítva a szót, a gazdasági mutatók mielőbbi megvizsgálására kérjük a Vezérigazgató urat, hogy hasonlítsa össze a 2012-től 2017 félévig az Utasellátó éves bevételeit, járat-elmaradásait (nyilván a 2015. őszi migránsproblémát külön kezelve), mert jelentős visszaesést jeleznek a kollégák, mint a létszám miatt (két járat is csökkentett létszámmal megy), mind az árukészlet szűkös volta miatt.

Továbbá nagyon fontos lenne vizsgálni a fenti esetet is, mivel a vakszerencsén (no meg a szabotáló hűtőn) múlott, hogy ebből nem lett egy hatalmas botrány. Ugyanis ha felkerült volna az áru, elég lett volna egy ellenőrzés, és akkor már nem egy vagy két felelőtlen személyhez, hanem a komplett Utasellátóhoz, és azon keresztül a MÁV-Start Zrt-hez kötötték volna az ügyet, és a Fekete Madonna nem egy "hétköznapi" járat, "hétköznapi" utasokkal...
Az elmúlt hetek tárgyalásai arra engednek következtetni, hogy a MÁV-Start Zrt. vezetésének is legalább olyan fontos az Utasellátó léte, működése, mint az itt dolgozó közel 200 embernek.
Bízunk abban, hogy a fenti problémákat az Ön közvetlen vagy közvetett gyors, hathatós segítségével sikerül kivizsgálni, rendezni.

 

 És mindez eredetiben:

1260-2017_08_01_csepke_andras_scan-page-0.jpg

Letölthető dokumentumok:
2017_08_01_csepke_andras_scan.pdf (719 kb)