Összes hír 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007
© VDSzSz Szolidaritás - www.vdszsz.hu/page/13/artID/7049/html/egyelore-nem-tudni-m.html

Egyelőre nem tudni, mi okozta a bajt, mindenesetre a vonatok személyzete túlterhelt a létszámhiány miatti sok túlórától...


A VDSzSz Szolidaritás alelnökét kérdezte a Blikk a Vác és Göd között kis híján frontálisan ütköző két vonattal kapcsolatban.

A MÁV sajtóosztálya csak annyit ismert el, hogy vasárnap nem sokkal délután 4 után a Prágába tartó Metropolitan Eurocity vonat Gödön megállt, majd szabálytalanul ismét elindult, és megrongált egy váltót, ezért szünetelt a forgalom.

Bárány Balázs, a VDSzSz Szolidaritás alelnöke azonban úgy tudja, a Prágába tartó vonat a tiltó jelzés ellenére elindult a gödi állomásról. Felújítás miatt csak egy pálya járható, ezért be kellett volna várnia az ellenkező irányból érkező vonatot.

– Nem tudni, miért, de a mozdony a vörös jelzés ellenére elindult, és a két vonat 100 méterre egymástól állt meg – számolt be a történtekről Bárány Balázs. Egyelőre nem tudni, mi okozta a bajt, mindenesetre a szakszervezeti vezető megjegyezte, hogy a vonatok személyzete túlterhelt a létszámhiány miatti sok túlórától.

(Ez már a sokadik hasonló eset, pedig a VDSzSz Szolidaritás az elmúlt években több alkalommal és fórumon javasolt konkrét utasítás-módosítást, a javaslatot ide kattintva elolvashatjátok.)

Forrás: Vajta Zoltán, Blikk, olvasói fotó